Monday 31 October 2011

Feiten over Zonnebloemen

Ik heb altijd graag deze mooie bloem en was van plan om over te schrijven zolang ik me kan herinneren. Ik wist dat ik die nodig zijn om informatie te verzamelen eerste, en dat zich zou nemen me wat tijd. Een paar dagen geleden begon ik het onderzoek, en dit is wat ik samen hebben gezet.
Schrijvers en dichters uit het verleden gevangen hebben genomen van de schoonheid van de zonnebloem in woorden. Fotografen en kunstenaars, amateurs of professionals zijn niet ver achter is geweest. Een vriend begaafde me een schilderij van een zonnebloem een ​​paar dagen geleden, (Dat is wat inspireerde mij verder!) Het is nu een van mijn kostbare bezittingen, weergegeven in mijn woonkamer voor iedereen te zien.
De nationale bloem van Rusland; dateert van bijna 3000 jaar. De grote Russische leider Peter tijdens een bezoek aan Holland was zo gefascineerd door de zonnebloem, dat hij nam de zaden terug naar Rusland.
Gebleken is dat in Peru, de Azteken zonnebloemen vereerden. Ze deden dat door te plaatsen zonnebloem beelden, gemaakt van goud in hun tempels en bekroning prinsessen in de heldere gele bloemen. Interessant?
Nou! Nu ik uw aandacht hebben, hier zijn meer bloemrijke feiten:; De zonnebloem plant kan groeien 3 tot 18 meter hoog. ; Een zonnebloem vereist slechts 90 tot 100 dagen om te groeien. ; Een enkele zonnebloem kan tot 2000 zaden. ; Growing zonnebloemen is een geweldige manier om vogels aan te trekken om uw tuin. ; Meer dan zestig verschillende soorten zonnebloemen kan gevonden worden in de wereld. Uit al deze, de meest voorkomende is helder geel, met donkerbruine centra gevuld met zaden. ; Een zonnebloem hoofd is gemaakt van 1.000 tot 2.000 individuele bloemen die worden samengevoegd tot een basis. De grote bladen die zijn gevonden aan de rand van een zonnebloem zijn individuele lintbloemen, deze niet ontwikkelen tot zaden. ; Een gedomesticeerde zonnebloem heeft een single-stam en een grote zaad hoofd. Dit is in tegenstelling tot het wild ras dat sterk vertakt met kleine kop en zaden. ; Een onderscheidende kwaliteit van de zonnebloem is dat de bloei het hoofd van de zon verkeer tracks. Deze gebeurtenis staat bekend als heliotropism. ; Zonnebloempitten worden gebruikt om tal van dingen zoals bakolie, medicijnen, verf, diervoeder en biodiesel te produceren. ; In de laatste paar jaar, heeft een nieuwe vorm van lage-pollen zonnebloemen gemaakt. Deze methode zal niet alleen bijdragen tot het verminderen van het risico van astma voor pollen lijdt, maar ook de levensduur van de bloem zelf. ; Nieuwe soorten zonnebloemen die variëren van oranje, bruin, kastanjebruin of gestreepte bloemblaadjes worden gecreëerd. Niet alleen zijn ze verschillend van kleur, maar hun centra zijn ook groen en geel in plaats van de oorspronkelijke kleur zonnebloem we allemaal van houden. ; De hoogste zonnebloem was in Nederland geteeld door M. Heijmf in 1986 en werd 25 "5,5 hoog. ; Kansas city heeft de bijnaam De Zonnebloem staat. ; 32,5, was de omvang van de grootste zonnebloem hoofd die waren geteeld in Canada. ; De Bonsai techniek werd gebruikt om de kortste rijpe zonnebloem record. De zonnebloem werd verbouwd en was iets meer dan 2 hoog.

No comments:

Post a Comment