Monday 24 October 2011

Uw eigen haar knippen

Klaar krijgen een knipbeurt was niet een grote taak voor mij. Alles wat ik moest doen was de ring van mijn schoonheidssalon, een afspraak vast te stellen en een beeline te maken voor de steeds belangrijker aan met mijn haar stylist voor het geweldigste kapsel mogelijk. Nu, ik denk niet dat het knippen van haar is echt een moeilijke taak zo lang als iemand anders het doet. Maar dan, op een mooie dag, ik botste tegen een vriend die gaf me een heel ander perspectief naar haar knippen! She liep gewoon naar me toe en was zo koel als een komkommer toen ik haar vroeg, waar ze had haar kapsel gedaan. Het knippen van haar vriend om dit betekende niet dat de beautysalon en haarstylisten! Ze heel koeltjes gereageerd op mijn nieuwsgierige vraag zei dat ze was degene die had gesneden haar eigen haar! Uw eigen haar knippen is iets wat ik niet had zelfs over gedroomd en hier werd deze vrouw zit zelfgenoegzaam voor mij alsof het de coolste ding in de wereld! 'Dus, is het echt mogelijk dat men kan genieten van het knippen van haar thuis?', Vroeg ik me af. Nou, deze vriend had zeker verschillende manieren om knippen van haar thuis aan te pakken. Als ik een tête-à-tête had met haar over een mok vol met chocolade milkshake, realiseerde ik me haar knippen is niet echt zo moeilijk als het lijkt! In feite is het een compleet andere ervaring en natuurlijk, je niet uiteindelijk de uitgaven veel geld.
Uw eigen haar knippen:
Hoe gaat een over het verminderen van het eigen haar? Mijn vriend is zo vriendelijk geweest om een ​​aantal van deze tips met mij, die ik graag delen met u te delen, op zijn beurt! ; Het eerste wat je nodig hebt is een goede schaar. Het knippen van uw eigen haar, ongeacht welke stijl, heeft een scherpe schaar, die u zal helpen het beheer van dit goed. ; Altijd dempen je haar voordat je begint met het knippen van haar. Moet het haar gewassen schoon en gewassen. Als je haar van nature heeft gedroogd, kunt u gebruik maken van een special kan met een mondstuk te spuiten wat water op het haar. Dit zal nuttig zijn, zelfs wanneer u begonnen te snijden. ; Altijd, ga langzaam en makkelijk als het gaat om het snijden van uw eigen haar. Haast u niet als u de schaar bewegen. ; Kies een goede ruimte in uw huis, waar u kunt veel licht en ook een mooie kast of plank waar u kunt de schaar, kammen, de fles water en andere accessoires u nodig heeft voor haar uitsnijden hebben. ; Beslissen over de lengte van het haar dat u van plan bent om te handhaven. Dit zou u ook helpen om te weten wat voor soort kapsel je moet gaan voor. ; Als je je haar knippen, je moet houden aan simpele stijlen die blijken te zijn ook goed te beheren. De gemakkelijkste kapsel zou zijn wanneer de lengte is gehandhaafd op een niveau. Als je eenmaal zijn begonnen met de haar knippen, moet u eerst Verdeel het haar in kleine secties. Vervolgens moet u uw haar recht uit je hoofdhuid kammen. Houd dan een sectie tussen de index en de middelste vinger. Afronden van de lengte die u wilt behouden voor het haar en voorzichtig afgesneden alle overtollige haar. Blijven herhalen het proces, tot je de gewenste lengte. , Wanneer het gaat om de haren op de achterkant van je hoofd, moet u wellicht een handspiegel gebruiken zodat u een goed oordeel knippen van haar te krijgen. ; Hoe je met je kam is ook belangrijk wanneer het gaat om het knippen van haar. U kunt ook uw kam overdracht van de ene kant naar de andere. Het knippen van uw eigen haar vereist een hand vast te houden en de andere om de schaar te werken. De kam helpt u het beheer van hoe je bewegen rond de schaar, en geeft een definitie van uw haar. ; U kunt zelfs kam all de natte haren en bukken. Vervolgens kunt u glad alle onderdelen van het haar en werk langzaam om zich te ontdoen van de overtollige haren. Stick naar een kant en ga dan over naar de andere. Zodra u klaar bent, moet u opnieuw controleren of er geen lange haarlokken links in tussen. ; Kort haar kan gebruik maken van elektrische tondeuse te kunnen je haar te beheren. : Wel, wanneer je beginnen met snijden je eigen haar, vergeet niet om het simpel te houden en basic. Met de tijd, u kunt experimenteren verder. U kunt in gaan voor gelaagde sneden of scheermes, wat lijkt om comfortabel te kunnen voor jou. Als voor mijn vriend, ik weet zeker dat zij iets nieuws hebben voor mij de volgende keer!

No comments:

Post a Comment